05.07.16

אין שום יאוש בעולם כלל.... Rabbi Nachmann hat mich gerettet

הגעתי הביתה מתוסכלת מעורפלת ומטושטשת מאוד אחרי יום הקשה הזה במשרד עם חשיפה נוראית. ובדיוק כשאני רוצה לספר לכם על כך אני שומעת בחוץ את הברסלבים לשיר ולרקוד "אין שום יאוש בעולם כלל." אין יאוש???? יש יאוש... אבל.... "ואפילו בהסתרה שבתוך הסתרה, בוודאי גם שם נמצא השם יתברך"... איני בטוחה, אם הוא נמצא עדיין אצלי, בהסתרה... במקום הכי נמוך בעולם. ישבתי היום באיזה חדר מדרגות בעיר, כי חיפשתי מקום עם קצת פחות קרינה, כדי לשתות עוד קפה לפני היום הזה במשרד. ובכיתי, צעקתי שמימה ואמרתי לו "איפה אתה בכלל? עזבת אותי בטח. אולי כי מגיע לי. כפרת עוונות. למה עזבת אותי, הרי אני הבת שלך, נועה בת אברהם אבינו ושרה אמנו. שלח לי איזשהו פתרון. אנא אנא תעזור... אל תטשני ואל תעזבני בעת צרה...

ואז, יצאתי החוצה נמשכת מהשירים, מהמוזיקה, מהתקווה, וגם שם בכיתי בכיתי ובכיתי...הם עצרו בדיוק מול ביתי... במקרה?

Nach einem fuerchterlichen Tag im Buero mit hohen Belastungen kam ich voellig erschlagen und gefrustet nach Hause. Da hoerte ich draussen die Breslaver singen, sie hielten direkt vor meinem Haus. "Es gibt absolut keine Verzweiflung.. sagt Rabbi Nachman.. Nein? keine Verzweiflung? -- und "selbst im Verborgenen das im Verborgenen ist, auch dort ist G-tt zu finden. ... manchmal bin ich mir nicht mehr sicher, dass er noch bei mir im Dunkeln zu finden ist. Heute morgen sass ich in einem Treppenhaus, da ich vor der Arbeit noch einen Caffe trinken wollte. Ich habe geweint und zum Himmel geschrien: Wo bist du nur? Vielleicht hast du mich ja schon verlassen. Und vielleicht weil ich es verdient habe? wer weiss.. ABer ich bin doch deine Tochter, Noa Bat Awraham Awinu und Sarah Immenu.. schick mir bitte eine Loesung. verlass mich nicht in den schlimmsten Stunden.. und als ich dann nachhause kam und rausging um die Musk zu hoeren, die Freude und Hoffnung bringt, musste ich weinen, weinen weinen. Sie hielten direkt vor meinem Haus. Ganz zufaellig?

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen